неделя, 25 август 2019 г.

ПЪСТРА ЛЯТНА САЛАТКА



Преди да си отиде лятото ви предлагам тази салатка. Рецептата е от една книга точно на моите години. Кориците вече почнаха да се късат , а листите пожълтели , но вътре има много хубави рецепти и полезни съвети. Тази книга ми е от милата ми майчица. Е, мааалко промених рецептата , по наш си вкус.
Необходими продукти :
✔ Зеле около 300 грама
✔ Морков 1 брой / голям/
✔ Краставица 1 средно голяма
✔ Чушки / пиперки/ 2 броя
✔ Домат 2 броя средно големи
✔ Сирене 60-70 грама
✔ Олио 3- 4 с.л.
✔ Чесън 3-4 скилидки
✔ Сол *
По желание : листа от целина и магданоз
Приготовление : почистете прясното зеле и чушките / сурови, пресни..зелени, червени или шарени/ и ги нарежете на тънки ивички. Хубаво е преди това, леко да намачкате зелето с малко сол.
Сложете ги в купа. Към тях прибавете измитите морковите , настъргани на едро ренде, доматите обелете и нарежете на филийки или кубчета и чесъна нарязан на ситно. Който обича може да добави целина и магданоз.
Понеже моят мъж не обича " треви " , аз си добавям отделно. Добавете сол, олио и разбъркайте. Хубаво е малко да престои в хладилник. Поднесете с настъргано сирене и може би една студена ракийка , който обича!
ДОБЪР АПЕТИТ!
Ако ви допадат моите рецепти, може да посетите страницата ми във Фейсбук:


" От кухнята на Биги " https://www.facebook.com/otkuhnqtanabigi/?modal=admin_todo_tour

1 коментар:

Elena Dimitrova каза...

Правя я и аз, чудна е лятото.
Поздрав сърдечен !