четвъртък, 29 август 2019 г.

МИШ- МАШ -- МОЯТ ВКУС


Сега е сезона, когато има зеленчуци в изобилие. Миш -маш много обичаме! Тези дни гледам всеки приготвя, викам и аз да врътна набързо. Имам пресни чушки / тук му викаме пипер , домати...сиренце ...Сиренце, ли казах? Забелязах в последния момент, че сиренето е останало много малко. Рядко ми се случва да пропусна нещо. Дали, от жегата или от умора съм забравила да купя. А у нас много се консумира. Така, така ...Ама, стана миш -маш ала Биги 😂 Моят мъж вика " Този път беше най вкусно! Ммм ...Ето, я и рецептата...
Необходими продукти :
✔ Червени , зелени , шарени чушки сурови 8-10 броя
✔ Домат 2 броя големи
✔ Скилидки чесън 2-3 броя
✔ Сирене 120 грама
✔ Кашкавал 100-130 грама
✔ Черен пипер млян 1к.л
✔ Яйца 4 броя
✔ Олио 4-5 с.л.
✔ Сол * малко сирене и следва да има и малко сол *
По желание магданоз *
Приготовление: измих, почистих , подсуших и нарязах чушките на едро. В тенджера върху котлона  загрях олиото. Сложих чушките да се позапържат, като разбърквам от време на време. Намалих котлона да не залепне.През това време почистих скилидките чесън /с чесън ни е по вкусно / и ги нарязах на тънки филийки, пуснах ги при чушките.
Разбърках! Сложих полуотворен капак и оставих да къкри. Доматите ги обелих и нарязах на малки кубчета и ги добавих към ястието. Добавям сол на вкус, защото сиренето е много малко и отново разбърках. Да покъкри докато чушките леко поомекнат.
Натрошавам сиренето и режа кашкавала на ленти и добавям първо сиренето, а после и кашкавала. Разбърквам и изключвам котлона, защото ще покъкри още малко. Разбивам яйцата с щипка сол, които съм изкарала по рано от хладилника и добавям и бърканите яйца с постоянно бъркане с дървена лъжица.
Поръсвам с черен пипер. При поднасяне, който обича може да поръси с магданоз / аз много обичам, но моят мъж НЕ / По този начин приготвих и получих голяма похвала от мъжът ми:)  Ако искате интерпретация го наречете, ако искате миш -маш! Беше мнооого вкусно !
ДОБЪР НИ АПЕТИТ!
Подобна рецепта, като тази : МИШ- МАШ  https://otkuhnqtanabigi.blogspot.com/2019/01/blog-post_8.html
Ако ви допадат моите рецепти, може да посетите страницата ми във Фейсбук :
" От кухнята на Биги " https://www.facebook.com/otkuhnqtanabigi/?modal=admin_todo_tour



Няма коментари: