вторник, 16 февруари 2021 г.

НАДЕНИЦА С ЯЙЦА НА ТИГАН





В графата ми за бързи ястия. Когато не разполагам с много време, приготвям този АЛАМИНУТ, който много обичаме! Подходящо за обяд, вечеря, а защо -не и за закуска!? Посочените количества на продуктите са за две порции! Може да увеличите продуктите по ваш вкус и предпочитания...

Необходими продукти: варена наденица или сурова 2 броя/ лично на мен, с варена по ми допада/, доматен сок 400 мл., 3 супени лъжици олио, 1-2 скилидки чесън, 4 яйца, черен пипер, сол.

По желание: домати чери, свеж магданоз, сирене, кашкавал. Тиган с диаметър 20 см.

Приготовление: в купа смесете доматения сок с 3 супени лъжици олио, пресования чесън, черен пипер на вкус и сол (ако има нужда) и разбъркайте добре да се смесят продуктите.

Загрейте тигана на средна температура и сипете доматения сос. Докато соса къкри си нарежете наденицата с дебелина около 5 мм. и наредете върху доматения сос. Пробвала съм с прясна и с варена наденица- с варена по ми допада! Зависи от вашият вкус и предпочитания!

След 1-2 минути обърнете надениците. Когато наденицата не е много мазна, добавям и малко сирене или кашкавал! Счупете яйцата едно по едно върху наденицата и поръсете с малко сол.

Сложете капак и оставете за 2-3 минути, колкото да се забулят и след това махнете капака. Зависи как обичате яйцата- рохки, твърдо сварени... Поднесете с чери домати и свеж магданоз.

Предлагам ви и една рецепта за БАНИЦА С ВАРЕНИ ЯЙЦА от ТУК

По време на готвене може да се добавят и подправки по ваш вкус: червен пипер, чубрица...




Няма коментари: