четвъртък, 21 октомври 2021 г.

ДО КАТО ГОТВЯ





Не ви ли се е случвало до като готвите в кухнята да си пуснете някой филм, музика или да си тананикате нещо? Аз до като готвя правя така или в главата ми "тръгва" някакво измислено стихотворение.

Този път си тананиках песен /която не е българска, но ще се опитам да ви я преведа/. Сега ще кажете: " Ама какво общо има с готвенето?" Ами, няма нищо общо, но в това кътче "ДО КАТО ГОТВЯ", реших да споделя- песни, стихотворения които си тананикам по време на готвене. Някои са мои, други не са!

По някога може дори да споделя някоя история или спомен. Вече вие си решавате дали да посетите този кът или директно да преминете към рецептата която търсите.

До като пържих рибата, която мъжът ми предварително беше почистил, измил, посолил и сложил в хладилника и за което съм му много благодарна, си пуснах един филм на телефона. Макар и не можех постоянно да гледам- слушах. ...

"ТИ БЕЗ МЕН, АЗ БЕЗ ТЕБ

На вън вали летен дъжд. Мокрите улици са без те, без мен

Вечерта настъпи, хладен ветрец, нощните светлини- без теб, без мен.

Миналите години били само приказка. Колко листи има в ръцете ни 

/като страници от книга се изплъзват годините/.

Любовта е била само сън. Събудихме се.

На нашата маса сега седят непознати.

Спомените са без теб, без мен.

Да свърши вече тази история. 

Съдбата да тегли мъката ни.

Затворили сме сърцата си.

Ти без мен, аз без теб".

Каквото и да се случи не оставайте без здраве, без любов и страст... към готвенето. Буквалния превод не звучи много добре, но смисъла в песента ми хареса и гали ушите ми до като готвя:)

Ще ми е интересно и вие да споделите ДО КАТО ГОТВИТЕ, дали си тананикате, имате ли интересна случка в кухнята по време на готвене? Тук, може да споделите и някоя ваша рецепта :)

Пържената риба не успях да снимам /заради лошото осветление/ а и няма смисъл. Но ето снимка от бяла риба на фурна със сол, черен пипер, олио, лимонов сок и гарнитура от картофи, кръгчета червен лук, лимон, копър.

Ето я и новата ни кулинарна група КУЛИНАРНА СТРАСТ/CULINARY PASSION от ТУК










Няма коментари: